7 februari 2017

Sprekers

RGN brand identity services is een dienstverlener en leverancier op het gebied van huisstijl- en merkmanagement. 24 jaar geleden is RGN is opgericht als een bureau voor huisstijlimplementatie. Wij helpen merken zich te onderscheiden door het implementeren van alle merkuitingen. Het coherent implementeren van huisstijlen zorgt voor een betere uitstraling van het merk. Wij kijken op een bedrijfskundige manier naar het merk. Een huisstijlwijziging is namelijk een kostenintensieve operatie. Wanneer de juiste keuzes worden gemaakt en er wordt gekozen voor een juiste aanpak, kan veel geld bespaard worden. RGN is geen strategisch-, creatief- of campagnebureau. Wij zijn een projectmanagersorganisatie en richten ons op de efficiënte en effectieve implementatie van het nieuwe of aangepaste merk. 

De afgelopen jaren hebben wij gewerkt voor een grote diversiteit aan internationale klanten. We werken samen met: ABN AMRO, Apollo Vredestein, Asics, Bleckmann, Bouwinvest, CEVA Logistics, citizenM, Cooper Tires & Avon Tyres, Converse, Desigual, Douglas, DuraVermeer, Efes Pilsen, Enexis, Engie, FedEx, FrieslandCampina, G-Star, Gaastra, Gasunie, Gemeente Amsterdam Grolsch, Iberia, innogy, Intertrust, Mango, Nike, Nederlandse Spoorwegen, OLAM, Peugeot, PostNL, ProRail, Radboudumc, Randstad, Reaal Verzekeringen, RegioBank, Rijkswaterstaat, Royal Ahold, Sanquin, Saxion Hogeschool, SNS Bank, SUEZ, Suitsupply, Syntrus Achmea, TenneT, Thales, TNT, Turkcell, Turkisch Airlines, Uniper, Vitens, Ziggo en ZIUT.

 

Dagelijks brouwen, vervoeren en verkopen we in Nederland met 550 collega’s met veel trots onze bieren. Van alcoholvrij tot speciaalbier. Met onze bieren brengen we mensen samen. En dat willen we blijven doen in de komende 100 jaar.

We zijn het bewijs dat internationaal en lokaal perfect samen gaan. We zijn AB InBev, ’s werelds grootste bierbrouwerij, dat met ruim 500 merken en zo’n 220.000 medewerkers in meer dan 100 landen actief is. Tegelijk zijn we typisch Nederlands, met brouwerijen in Dommelen en Arcen. Merken bouwen is onze kracht. We zijn trots op ons portfolio, een perfecte mix van internationale en lokale merken, waaronder Jupiler, Dommelsch, Leffe, Hertog Jan, Hoegaarden, Corona en Stella Artois.

We zijn ambitieus in de doelen die we stellen. We leggen de lat altijd hoger. In alles wat we doen. Dat vragen we ook van onze mensen. Van duurzaamheid, tot innovatie en onze prestaties. We voelen ons verantwoordelijk de wereld een stukje beter te maken. Daarom ondernemen we actie te om onverantwoord drinken aan te pakken en consumenten te helpen een bewuste keuze te maken. En door onszelf ambitieuze duurzaamheidsdoelstellingen op te leggen. Zo maken we het verschil. Nu en de komende 100 jaar.

At Dopper our mission is to kick single use plastic water bottles out of this world. Our mission to fight plastic pollution started 11 years ago and, unfortunately, is still very relevant today. Because without action, the annual flow of plastic into the ocean will nearly triple by 2040.

Now why are we fighting single use plastic water bottles specifically? Because frankly it is a no brainer– here in the Western world we have amazing quality of water coming right out of the tap, so there’s no need to buy it in plastic.  

So at Dopper our mission is to empower people to change their behavior: to drink water from the tap wherever they can, and to choose a re-usable bottle over a single use plastic one. 

How we do this? By producing a kick-ass re-usable water bottle (in the most sustainable way we know how), by raising awareness about plastic pollution and offering educational programs.

And we have the Dopper Wave, our global community of Wavemakers who join us in standing up against single use plastic bottles. Ranging from individuals, to small local shops to million dollar businesses: all have pledged to ban single use bottles from their lives (be it their yoga class, daily commute, office or restaurant). So far we have more than 430.000 “drops” in our Wave, and we would love you to join our Wave of change as well!